Що входить в підключення? 

Підключення до мережі ТОВ «НПК»Хоум-нет»  у приватному будинку виконується по PON технології і передбачає проведення наступних робіт:

• Протягування оптичного кабелю до 
200м від комутаційної коробки/муфти провайдера до абонента.
• Монтаж 1-го анкер-кільця і 1-го натяжителя на стіні приміщення абонента.
• Просвердлення отвору в стіні, в зазначеному абонентом місці, для заводу оптичного кабелю в приміщення.
• Прокладання до 20-ти метрів отичного кабелю в межах будинку від точки вводу до wi-fi роутера або комп'ютера абонента.
• Підключення 1-го абонентського ONU (оптичного перетворювача). З'єднання ONU з wi-fi роутером чи компьютером абонента патчкордом UTP довжиною до 2-х метрів.
• Налаштування 1-єї Wi-Fi точки.
• Реєстрація нового клієнта в базі даних провайдера.
• Реєстрація MAC-адреси пристрою, що підключається і настройка мережевого протоколу.
• Тестовий показ працездатності підключення.
• Надання роз'яснень по роботі з Особистим кабінетом
Логін та пароль знаходяться в акті підключення абонента, пункт №7

Додатковий оптичний чи UTP кабель з монтажем – 
грн/метр.

Як нараховується абонплата?

Компанія ТОВ «НПК»Хоум-нет» надає свої послуги по передоплаті. Першого числа кожного місяця з Вашого особового рахунку списується сума згідно Вашого тарифного плану, а також сума за додаткові послуги такі як телебачення чи реальна IP адреса. При негативному балансі доступ до послуг буде закритий.

Будь ласка проконтролюйте , щоб станом на 1 число місяця на Вашому особовому рахунку було достатньо коштів для оплати послуг згідно Вашого тарифного плану. Якщо ця умова не дотримується, послуга буде автоматично відключена до надходження достатньої кількості коштів на особовий рахунок. Інформація про стан особового рахунку доступна в особистому кабінеті. Логін та пароль знаходяться в акті підключення абонента, пункт №7

Як сплачувати послуги?

Ви можете сплатити за послуги за допомогою платіжних онлайн систем, через термінали самообслуговування, через інтернет-банкінг, а також у відділеннях банків. Детальні інструкції по оплаті можно знайти за посиланням.

Інтернет у кредит

Якщо трапилося так, що Ви не встигли оплатити послуги вчасно, ви можете отримати кредитну лінію на 5 діб - на цей період Інтернет буде активовано. Вартість цієї послуги: 0 грн. Ви можете скористатись цією послугою тільки між 1 та 5 числами місяця. Активувати послугу можливо у вашому Особистому кабінеті. Послуга телебачення не підлягає кредитуванню.

Якщо не працює послуга

Для забезпечення надійним зв'язком Ви цілодобово можете звернутись у центр обслуговування абонентів.

Тех.підтримка

Цілодобово, без вихідних

(093) 170-07-00(067) 408-18-58

[email protected]

Призупинення Послуги

Призупинення - послуга, яка дозволяє тимчасово призупинити доступ до мережі Інтернет, без втрати коштів за період Вашої відсутності.

Ви можете безкоштовно активувати послугу призупинення, не більше ніж на 30 календарних днів протягом поточного року. Призупинити послугу можна не більше, ніж 1 раз на місяць.

Якщо ви використовували безкоштовні 30 календарних днів призупинення, вартість наступного призупинення становитиме 30 грн./місяць (кошти будуть зняті з вашого особового рахунку та при достроковому відновленні на рахунок не повертаються).Максимальний період призупинення послуги 1 рік.

У разі необхідності відновлення доступу до мережі Інтернет, раніше зазначеного Вами періоду, вартість відновлення послуги буде складати - 10 грн. з урахуванням ПДВ.